پیام تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان از جامع پزشکی استان

سرهنگ «محمدحسن سلامی» با صدور پیامی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی استان در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۸۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ - 10March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان با صدور پیامی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:                              

با احترام و دعای خیر، در حال حاضر که کشور و مردم عزیزمان گرفتار بلای کرونا شده‌اند، برخود لازم می‌دانم به مصداق حدیث شریف: «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزّ و جل»، «هر کسی در مقابل خوبی مردم تشکر نکند، از خدای عزّ و جل تشکر نکرده است».   

از تدابیر ارزشمند و تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت خستگی ناپذیر، دلسوزانه، فداکارانه و ایثارگرانه جنابعالی و همچنین اعضای محترم جامعه پزشکی و پرستاری، دستگاه‌های مرتبط با نظام سلامت و تمام دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا قدرشناسی و تشکر نموده و دور شدن این بلای بزرگ از بلاد مسلمین را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

ضمناً جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس آماده همکاری و مساعدت در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی، اطلاع رسانی و اجرایی مبارزه با ویروس یاد شده می‌باشند، خواهشمند است در صورت نیاز مراتب به این بنیاد اعلام گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها