ما قوی هستیم/ دلنوشته؛

باید نوشت از رشادت مردانی که خون خود را جوهر قلم ما کردند

«آرزو محبی» در دلنوشته خود نوشته است: گاهی باید نوشت از رشادت مردانی که خون خود را جوهر قلم ما کردند تا بنویسیم اسلام و مسلمان پاک و منزه است.
کد خبر: ۳۸۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰ - 14March 2020

باید نوشت از رشادت مردانی که خود را جوهر قلم ما کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «آرزو محبی» زائر سرزمین نور در دلنوشته خود آورده:

گاهی باید نوشت از رشادت مردانی که خون خود را جوهر قلم ما کردند تا بنویسیم اسلام و مسلمان پاک و منزه است. خدایی که مرا لایق وصل سرزمین دلدادگی دانست و به من لطف خود را شامل کرد تا به سرزمینی قدم بگذارم که به سرزمین خون و عشق و لاله های پر پر شده شناخته می شود.

جایگاه مقدسی که بدن های آزادمردان بر روی آن تکه تکه شد و به خوبی می شود وجود نازنینشان را حس کرد؛ حتی من جایی چکمه های آن ها را بر روی خاک حس می کردم.

چه تن هایی که روی همین خاک ها به خون غلتیدند و چه آغوش هایی که با لذت برای شهادت گشوده می شدند. با چشمان بسته جوانان و نوجوانان و حتی پیرمردهایی را دیدم که برای حفظ سرزمین و ناموسشان خود را طعمه چرخ های بی رحم تانک کردند.

دیدم شیر مردانی را که سرشان متلاشی از خمپاره ها بود. شنیده بودم از کسانی که پا به این صحرای عرفات گذاشته بودند ولی حالا از عمق وجودم ایثار و از خود گذشتگی آن ها را حس کردم. ایثاری که تنها راه قدردانی آن ادامه دادن راهشان با بصیرت است و با چشمان بسته گفتم شهدا برای همراهی آماده ایم.

زمزمه ای شنیدم. زمزمه رزمندگان که زیارت عاشورا می خواندند. چشم که باز کردم لاله های سرخ رو برویم بودند. گونه هایم تر شد  و فقط گفتم لبیک یاحسین (ع).

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها