ما قوی هستیم/

راهیان نور فتح الفتوحی در مقابل ناتوی فرهنگی دشمنان است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت بیستم اسفند روز ملی راهیان نور بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ - 10March 2020

راهیان نور فتح الفتوحی در مقابل ناتوی فرهنگی دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت بیستم اسفند روز ملی راهیان نور بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: بیستم اسفند یادآور حضور بابرکت مقام معظم رهبری در سال 1375 در مناطق عملیاتی دفاع مقدس است که به روز ملی راهیان نور نامگذاری شده است.

از آن پس و با حضور اولین کاروان‌ها در سال 1376 در مناطق عملیاتی دفاع مقدس که با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت و نیز تجدید میثاق و بیعت با شهدا در مناطق عملیاتی صورت گرفت سالیانه شاهد حضور اقشار مختلف مردم در سرزمین‌های نور هستیم.

راهیان نور که به فرموده مقام معظم رهبری «یک حرکت پر برکت است» امروز با استقبال مردم و بخصوص جوانان به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است.

 این حرکت معنوی ملت ایران فتح الفتوحی است در مقابل ناتوی فرهنگی دشمنان و می‌توان در مسیر توسعه پایدار گام‌های موثری برداشت.

راهیان نور که در راستای حفظ و ترویج ارزش‌های ناب ایثار و شهادت شکل گرفت دانشگاهی‌ است که به تبیین اهداف شهدا و رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل می‌پردازد.

راویان دفاع مقدس و خادمین شهدا و ظرفیت‌های عظیم جهاد و مقاومت در قالب کاروان‌های راهیان نور که در روشنای مسیر حماسه‌های بلند مردان ایران زمین گام برداشته و به ترویج مفاهیم ارزشمند کتاب قطور دفاع مقدس در بین زائران می‌پردازند، خود سرچشمه نور و هدایت هستند که در مسیر شهدا برای حفظ ارزش‌ها تلاش می‌کنند.

راهیان نور آغاز رزمندگی در میدان جبهه نرم دشمن است که هر ساله به تعداد بیشمار آن افزوده می‌شود و این دستاورد عظیم انقلاب اسلامی باید به نیکی پاسداشته شود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر حفظ آثار دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و روز ملی راهیان نور را روز تکریم ارزش‌های ناب و معنوی برگرفته از سیره شهدا دانست که باید بر تداوم و توسعه آن همت گماشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار