معاون عمرانی استاندار خوزستان:

طرح های عمرانی و فرهنگی استان خوزستان باید پیوست دفاع مقدس داشته باشند

فاضل عبیات گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی و فرهنگی استان خوزستان باید پیوست دفاع مقدس داشته باشند چرا که پایتخت دفاع مقدس بودن تنها در شعار تجلی نمی‌یابد.
کد خبر: ۳۸۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ - 10March 2020

طرح های عمرانی و فرهنگی استان خوزستان باید پیوست دفاع مقدس داشته باشند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با «فاضل عبیات» معاون عمرانی استاندار خوزستان و مسئول کمیته یادمان‎ها و موزه‎های شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان دیدار و گفت‎و‎گو کرد.

سردار یوسفی در این جلسه که در دفتر عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که شاهد یک وحدت رویه در استان خوزستان نسبت به مسائل حوزه دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: تلاش استاندار خوزستان و معاونت عمرانی استانداری بر هیچکس پوشیده نیست و امیدواریم که این روند همکاری و دغدغه مندی تداوم یابد تا در زمینه اجرا و اتمام چند طرح و پروژه بزرگ استانی به نتیجه ای مطلوب برسیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در ادامه گزارشی از روند ادامه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در آبادان ارائه داد و گفت: موزه دفاع مقدس آبادان می تواند پیشانی گردشگری حوزه دفاع مقدس در استان و کشور باشد به همین منظور باید تلاش کنیم که این مرکز فرهنگی به حداقل های مدنظر برای بازدید هموطنان عزیز و مشتاق فرهنگ دفاع مقدس مهیا شود.

«فاضل عبیات» نیز در ادامه این گفت و گو به اولویت بخشیدن برای پروژه های حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بسیاری از طرح های عمرانی و فرهنگی استان خوزستان باید پیوست دفاع مقدس داشته باشند چرا که پایتخت دفاع مقدس بودن تنها در شعار تجلی نمی یابد.

وی از آمادگی پیگیری مطالبات طرح های نیمه تمام در حوزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: باید بر اساس اولویت بتوانیم طرح های فرهنگی این حوزه را به اتمام برسانیم تا اقشار مختلف جامعه بتوانند از این فضاهای معنوی و ارزشی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار