14 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد

در آئینی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از 14 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس این استان رونمایی شد.
کد خبر: ۳۸۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ - 11March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیین رونمایی از 14 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

این کتاب‌ها در سال 98 با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تولید و به بازار نشر عرضه شد.

در این آیین از کتاب‌های «جست و جو در نیزار» در حوزه پژوهش و بررسی آثار نویسندگان دفاع مقدس به قلم «سعید غلام‌نژاد»، «جدایی» خاطراتی از روزهای جنگ به قلم «میرمحمدتقی‌ حسینی»، «دل هر کجا که نام تو افتاد، می رود» مجموعه اشعار مقاومت و دفاع مقدس و «نگران آسمان  نباش» گزیده اشعار دفاع مقدس استان رونمایی شد.

همچنین در این آیین از 10 عنوان کتاب صوتی حوزه دفاع مقدس با خوانش و گویندگی «سید حاتم ناطق‌زاده» شامل کتاب‌های «حالا کپسول هم خاطره شده است»، «به‌به به عاشقان»، «حجله‌گاه خونین (۱)»، «حجله‌گاه خونین (۲)»، «بوی بهشت»، «همین دیروز بود»، «انتظار»، «اولین شهید ده»، «پرچم» و «حنابندان» رونمایی شد.

14 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد

14 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها