سردار مقیمی خبر داد؛

دستگیری ۳۱۲ محتکر اقلام پزشکی/ کشف ۱۰۰ میلیون دستکش

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از دستگیری ۳۱۲ محتکر اقلام پزشکی و کشف ۱۰۰ میلیون دستکش در کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 11March 2020

دستگیری ۳۱۲ محتکر اقلام پزشکیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این پلیس برخورد با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی است، اظهار داشت: از ابتدای برخورد پلیس امنیت اقتصادی با محتکران تا امروز صبح ۳۱۲ محتکر دستگیر و ۲۶۹ پرونده تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از بعد از انتخابات تاکنون دو هزار و ۴۰۰ انبار مورد بازرسی قرار گرفته و ۱۰۰ میلیون دستکش، هشت میلیون و ۳۵۰ هزار ماسک و دو میلیون و ۴۶۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده کشف شده است.

سردار مقیمی با بیان اینکه یکی از وظایف پلیس امنیت اقتصادی برخورد با محتکران است، گفت: هر ساله در پایان سال متأسفانه برخی از افراد سودجو اقدام به احتکار برخی از اقلام می‌کنند؛ امسال هم با ورود ویروس کرونا به کشور، عده‌ای اقلام و تجهیزات پزشکی را احتکار کردند که با توجه به آمادگی پلیس، با آن‌ها برخورد جدی و قاطع صورت گرفت.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در نیروی انتظامی به ریاست فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: همه رده‌های پلیس در قالب این قرارگاه با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی برخورد می‌کنند و عملیات‌های پلیس به‌صورت روزانه و پس از دریافت گزارشات مربوطه انجام می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا افزود: امروز آمار انبار‌های مجاز هم در اختیار پلیس قرار دارد و روزانه آن‌ها مورد بازرسی می‌گیرند. همچنین تمام اقلام پزشکی کشف شده پس از تصمیم قوه قضائیه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا ادارات آن‌ها در استان‌ها تحویل داده می‌شود.

سردار مقیمی عنوان کرد: استان‌های فارس، البرز، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کرمان و شرق تهران، غرب تهران و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عملکرد خوبی در کشف اقلام پزشکی داشتند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: از مردم می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند و بدانند که فرزندان آن‌ها در نیروی انتظامی با هوشیاری با محتکران برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها