فرماندار شیروان خبر داد؛

تشکیل گشت ویژه به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در شیروان

فرماندار شیروان از راه اندازی و تشکیل ۲ اکیپ گشت ویژه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ - 11March 2020

تشکیل گشت ویژه به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در شیروانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «امین‌رضا مراتی» فرماندار شیروان در نشست تخصصی پیشگیری ویروس کرونا اظهار داشت: دو اکیپ گشت ویژه در شهرستان شیروان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تشکیل شده که در این اکیپ نماینده دادستانی، نیروی انتظامی، سپاه، تعزیرات حکومتی، صمت و مراکز بهداشت حضور دارند تا با متخلفین در صحنه برخورد قاطع شود که در صورت تشخیص بلافاصله اماکن مختلف پلمپ خواهند شد.

وی از مردم شیروان درخواست کرد با جدیت تمام جهت کنترل بیماری کرونا به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند و به اعضای خانواده در سایر شهر‌ها تاکید کنند به شیروان سفر نکنند.

فرماندار شیروان تاکید کرد: تمام دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی ملزم به همکاری با گشت‌های ویژه هستند.

مراتی ادامه داد: با پیشنهاد تعدادی از شهروندان ستاد مردمی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف مردمی با اهداف مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم در امر پیشگیری و مقابله با بیمای کرونا تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر نقش موثر مردم در حل مشکلات پیش رو درخواست کرد: مردم با ستاد مذکور متناسب با نیاز شهرستان همکاری همه جانبه کنند تا شاهد عبور از این بحران باشیم.

در ادامه سرهنگ «مسعود وحیدی» فرمانده انتظامی شیروان نیز اظهار داشت: با توجه به اعلام انتشار بیماری کرونا توسط وزارت بهداشت، متاسفانه بازار شایعات و انتشار کلیپ‌های دروغین در فضای مجازی داغ شده است.

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی مخاطبان فضای مجازی و زودباور بودن عده‌ای از آنها، اخبار کذب منتشر شده موجب رعب و وحشت میان اقشار مختلف می‌شود.

وحیدی تاکید کرد: نشر اکاذیب که همراه با تشویش اذهان عمومی باشد، جرم بوده و پیگرد قانونی برای انتشار دهندگان آن به همراه دارد.

فرمانده انتظامی شیروان در پایان با بیان اینکه در حوزه درمان، پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در خصوص مقابله با کرونا ویروس به تمامی کارکنان انتظامی شهرستان، ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: در صورت شناسایی موارد ابتلا به کرونا، مقرر شد بیماران به بیمارستان آیت الله هاشمی شیروان منتقل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها