سردار فروتن در پیامی درگذشت معاون قرارگاه قدس نزسا را تسلیت گفت

رئیس حوزه ریاست ستادکل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی، درگذشت سرهنگ پاسدار محمود پلارک معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ - 11March 2020

سردار فروتن در پیامی درگذشت معاون قرارگاه قدس نزسا را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، سردار «ابوالقاسم فروتن» رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی، درگذشت سرهنگ پاسدار محمود پلارک معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیت معظم مرحوم سرهنگ پاسدار محمود پلارک

با سلام و تحیات؛
خبر درگذشت افسر سرافراز و فداکار سپاه اسلام، مرحوم سرهنگ پاسدار محمود پلارک معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه قدس نزسا موجب اندوه و تاسف فراوان گردید.

درود خدای کریم بر آن جانباز گرانقدر که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سپری و با مجاهدت‌های خالصانه و عاشورایی در سنگر‌های گوناگون دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی؛ تجلیگاه مجاهد فی سبیل الله و انسان انقلابی و جهادی قرار گرفت و خدمات و نقش آفرینی‌های ارزنده و الهام بخش خود را برای نسل‌های امروز و فردای نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ودیعت نهاد.

فقدان آن پاسدار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به خانواده معظم و یکایک بازماندگان و وابستگان به ویژه برادر گرانقدر حاج حسن پلارک و نیز همرزمان عزیز وی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن فقید سعید، رضوان و رحمت واسعه الهی و برای مصیبت دیدگان ارجمند صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن
رییس حوزه ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها