مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تمام روز‌های تقویم پرافتخار ما بوی شهادت می‌دهند

سردار عباس یوسفی گفت: تمام روز‌های تقویم پر افتخار ما بوی شهادت می‌دهند، اما ۲۲ اسفند شاید برای کسانی است که درگیر امورات مختلف دنیوی می‌شوند و همه چیز را فراموش می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ - 11March 2020

تمام روزهای تقویم پر افتخار ما بوی شهادت می دهند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز (چهارشنبه) در مراسم سالروز بزرگداشت شهدا شرکت کرد و اظهار داشت: در سال ۱۳۸۳ با تصویب شورای انقلاب فرهنگی ۲۲ اسفند به عنوان روز شهید و گرامیداشت شهدا نام گذاری شده است.

وی پس از اهداء شاخه های گل به مزار شهدای خوزستان افزود: تمام روزهای تقویم پر افتخار ما بوی شهادت می دهند اما این روز خاص شاید برای کسانی است که درگیر امورات مختلف دنیوی می‌شوند و فراموش می کنند که این میزها و صندلی ها، این جایگاه ها و مناصب و این اقتدار و امنیت را همه مدیون خون پاک شهدایی هستیم که جان شان را برای این مملکت دادند.

سردار یوسفی گفت: باید پای نسل جوان مملکت را به گلزار شهدا باز کرد تا معنویت و مظلومیت فرزندان پاک و انقلابی کشورشان را درک کنند و ببینند که اجر و پاداش آنها هم نزد پروردگار و هم نزد همه مردم چنان است که لحظه ای از یاد نمی رند و فراموش نمی شوند و این ماندگاری همان عاقبت به خیری است که نصیب هر کس نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار