مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

تلاش جامعه پزشکی ما برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

عبدالرضا فرجیان گفت: امروز اگر رزمندگان ما در جبهه بیمارستانی و درمانی در جامعه تلاش می کنند به نوعی ایثار اجتماعی است و برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است که در دوران انقلاب، دفاع مقدس و در دفاع از حرم صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۸۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ - 11March 2020

تلاش جامعه پزشکی ما برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالرضا فرجیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان امروز در آئین سالروز بزرگداشت شهدا در اهواز اظهار داشت: هر زمان از یاد و خاطره شهداء غافل شدیم به بیراهه رفتیم و هر زمان با شهداء مانوس شدیم به رستگاری نزدیک شدیم.

وی افزود: تمامی برنامه‌ها، همایش‌ها، کنگره‌ها، بازدید از خانواده‌های شهدا و سایر برنامه‌های دیگر به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و فقط برنامه گلریزان و غبار روبی از گلزار شهدا در دستور کار قرار گرفت تا بیعتی با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم.

فرجیان گفت: امروز اگر رزمندگان ما در جبهه بیمارستانی و درمانی در جامعه تلاش می کنند به نوعی ایثار اجتماعی است و برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است که در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در دفاع از حرم صورت گرفته است.

آئین غبارروبی از مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا، با حضور نمایتده ولی فقیه در خوزستان، استاندار، فرماندار اهواز، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از مسئولین، خانواده های معظم شهدا و فرمانده نیروی انتظامی در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها