فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

اطلاعات سپاه همواره در حال رصد و مقابله با سودجویان است

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به کشف 4 هزار ماسک احتکار شده در استان خوزستان گفت: اطلاعات سپاه در این زمینه بسیار فعال است و همواره در حال رصد و مقابله با سودجویان است تا سلامت مردم بیش از این در معرض خطر نیفتد.
کد خبر: ۳۸۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ - 11March 2020

اطلاعات سپاه همواره در حال رصد و مقابله با سودجویان است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزرستان امروز در آئین غبارروبی مزار شهدا که به مناسبت سالروز تجلیل از مقام شهدا در گلزار شهدای اهواز برگزار شد با بیان این که همه ما مدیون شهدا هستیم اظهار داشت: امروز آمده‌ایم تا عرض ادب و احترام خود را به این شهدای بزرگوار برسانیم.

وی افزود: همچنین خداقوت عرض می‌کنیم به همه کادر درمانی که امروز در جبهه مبارزه با ویروس کرونا درحال تلاش هستند و امیدواریم که با استعانت از شهدا بتوانیم از این نبردی که مردم درگیر آن هستند پیروز خارج شویم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با بیان این که سپاه نیز در تلاش است تا از شیوع این ویروس پیشگیری کند ادامه داد: یکی از اقدامات ما کنترل و ضدعفونی پادگان‌ها بود تا از مبتلا شدن سربازان سربازان جلوگیری شود.

سردار شاهوارپور گفت: گروه‌های بسیجی به‌ویژه بسیج جامعه پزشکی را در قالب یک قرارگاه پدافند زیستی در سراسر استان سازماندهی کردیم، امکاناتی که در جنگ نوین در دفاع مقدس برای مبارزه با امراض مواد شیمیایی استفاده می‌شد امروز نیز برای گندزدایی و ضدعفونی کردن محل‌های تجمع مردم توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: بخش دیگر اقدامات سپاه کنترل مبادی ورودی استان همراه با نیروی انتظامی و بسیج بهداشت و درمان است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به کشف 4 هزار ماسک احتکار شده در استان بیان کرد: اطلاعات سپاه در این زمینه بسیار فعال است و همواره در حال رصد و مقابله با سودجویان است تا سلامت مردم بیش از این در معرض خطر نیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار