رئیس کل دادگستری استان مازندران خبر داد؛

کشف بیش از یک میلیون و ۱۰۸ هزار ماسک و دستکش در مازندران

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری گفت: با ورود به موقع دادستان‌ها و تلاش سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و اطلاعات سپاه استان بیش از یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۶۸۲ ماسک و دستکش در مازندران کشف شد.
کد خبر: ۳۸۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ - 11March 2020

کشف بیش از یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۶۸۲ ماسک و دستکش در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدصادق اکبری» رئیس کل دادگستری استان مازندران از ورود به موقع رؤسا و دادستان‌های حوزه قضائی به موضوع ویروس کرونا و احتکار کنندگان لوازم بهداشتی در استان خبر داد و اظهار داشت: در این راستا ۳۹ پرونده قضائی تشکیل و ۳۹ متهم آن به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر برخورد با متخلفین و احتکار کنندگان و گرانفروشان لوازم بهداشتی در این برهه از زمان با ورود به موقع دادستان‌ها و تلاش سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و اطلاعات سپاه استان بیش از یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۶۸۲ ماسک و دستکش در استان کشف شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: از احتکارکنندگان لوازم بهداشتی ۵۷ هزار و ۷۱ لیتر الکل و ۳۰ هزار پد الکلی، کشف و ضبط و بیش از ۱۷ واحد اعم از داروخانه و مرکز لوازم بهداشتی و انبار پلمپ شد.

اکبری اظهار داشت: از ۳۹ پرونده قضائی تشکیل شده، یکی از متهمین به جرم اخلال در نظام اقتصادی در قرار بازداشت به سر می‌برد و ۳۸ نفردیگر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام عالی قضائی استان تاکید کرد: در راستای نظارت بر توزیع مواد شوینده و ماسک بین مردم، به دادستان‌های سراسر استان ابلاغ شده تا بدون هیچ چشم پوشی، برابر با قانون با احتکار کنندگان مواد شوینده و ماسک برخورد قاطع به عمل آورند و هرگونه اغماض و تساهلی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم نیازهای اساسی در این بخش از قبیل شوینده‌ها و مواد ضدعفونی کننده و ماسک به میزان نیاز در دسترس بیمارستانها ومردم قرار دهند.

اکبری افزود: در رسیدگی به پرونده سودجویانی که در شرایط فعلی با احتکار اقلام مورد نیاز جامعه، به سلامت شهروندان لطمه می‌زنند هیچ گونه اغماضی نخواهد شد و محتکرین به اشد مجازات پیش‌بینی شده در قانون محکوم خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار