فرمانده سپاه قم خبر داد؛

ویزیت بیش از ۵ هزار نفر در بیمارستان سیار سپاه در جمکران/ راه‌اندازی خط تولید ماسک سه لایه در قم

سردار «سیدمحمد تقی شاهچراغی» از ویزیت و ارائه خدمات پزشکی به پنج هزار و ۷۰۰ بیمار در بیمارستان سیار سپاه و راه‌اندازی خط تولید ماسک سه لایه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶ - 11March 2020

ویزیت ۵۷۰۰ بیمار در بیمارستان سیار سپاهبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «سید محمدتقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم اظهار داشت: بیمارستان سیار سپاه در مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران برپا شده است.

وی افزود: علاوه بر ۱۹ نفری که از بیمارستان‌های قم به این مرکز معرفی شدند، تاکنون پنج هزار و ۷۰۰ نفر هم مستقیم به این مرکز مراجعه کرده و ویزیت شده‌اند.

شاهچراغی با بیان اینکه این بیمارستان نقاهتگاهی برای بیماران بهبود یافته از مشکلات تنفسی است، گفت: در زمینه سالم سازی محیط و کنترل ورود و خروج مبادی استان قم فعالیت خوبی داشتیم و ۱۰۰ نفر طلبه و ۵۰ نفر فرهنگی برای کمک به اقشار مختلف مردم و فرهنگ سازی در زمینه مقابله با بیماری کرونا آموزش‌های لازم داده شده است.

فرمانده سپاه قم ادامه داد: در حال حاضر هم محلات مختلف استان در حال تقسیم بندی است تا به کمک خانه‌های بهداشت اقدامات بهداشتی و درمانی مناسبی صورت پذیرد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی ۴۰ چرخ مخصوص تهیه ماسک در قم گفت: قرار است ۴۰ چرخ زیر نظر سپاه برای تولید ماسک سه لایه که در هر ثانیه دو ماسک سه لایه تولید می‌کند برای مصرف بیماران و سالمندان و دیگر اقشار مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها