سردار اشتری:

باید چرخه توزیع اقلام بهداشتی اصلاح شود/ به فرصت‌طلبان اجازه موج‌سواری نمی‌دهیم

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کشف مواد ضدعفونی و بهداشتی توسط این نیرو گفت: باید چرخه توزیع مواد بهداشتی اصلاح شود.
کد خبر: ۳۸۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 12March 2020

باید چرخه توزیه اقلام بهداشتی اصلاح شود/ هرگز به فرصت‌طلبان اجازه موج سواری را نمی‌دهیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در ستاد ناجا با قدردانی از تلاشگران و ایثارگران عرصه سلامت، اظهار داشت: جانفشانی جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمانی را در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا قدر می‌دانیم و ان‌شاءالله با توکل بر خداوند متعال، همیت و همت همگانی در رعایت اصول و نکات بهداشتی، کرونا را شکست خواهیم داد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سبزپوشان ناجا به عنوان «مدافعان امنیت» در کنار «مدافعان سلامت» هستند، خاطرنشان کرد: از تمامی همکاران سختکوش و عزیزم که در این موقعیت در انجام ماموریت ها، شجاعانه و دلسوزانه حضور دارند نیز قدردانی و تشکر می‌کنم.

سردار اشتری با بیان اینکه نسبت به سلامت نیرو‌های پلیس حساس هستیم، بیان کرد: تک تک نیرو‌ها و کارکنان ناجا را همچون فرزندان خود می‌دانم و قطعا از همه ظرفیت‌های بهداشتی و ایمنی سلامت برای صیانت از سلامت آن‌ها و خانواده هایشان بهره می‌گیریم.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی، ادامه داد: ماهیت ماموریت‌های پلیس به گونه‌ای است که در هیچ شرایطی نمی‌توانیم نسبت به تامین نظم و امنیت بی تفاوت باشیم یا وظایف قانونی‌مان را دنبال و اجرایی نکنیم؛ در واقع باید بگویم نمی‌توانیم روند خدمات‌دهی به مردم را تعطیل کنیم، اما لازم است در چنین شرایطی نیز با تامین و تجهیز زیرساخت‌ها، ارائه خدمات غیرحضوری را تسهیل و تسریع کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه نیرو‌های پلیس شجاعانه، ایثارگرانه و جانانه در کنار مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تصریح کرد: در راستای مهار و کنترل شیوع این ویروس در جامعه، همه ظرفیت‌هایمان را به میدان می‌آوریم و در پیاده‌سازی این رویکرد، توجه به سلامت کارکنان و صیانت از آن را به عنوان یک اولویت جدی دنبال می‌کنیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات مقابله‌ای نیروی انتظامی در حوزه احتکار، خاطرنشان کرد: با محوریت پلیس امنیت اقتصادی، اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است به گونه‌ای که در تهران و سایر استان‌ها ضمن شناسایی انبار‌های احتکار، محتکرین شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم کشف مواد ضدعفونی و بهداشتی توسط نیروی انتظامی از انبار‌های احتکار، به نظر می‌رسد که چرخه توزیع این مواد باید اصلاح شود، مطرح کرد: باید سازوکاری پیش‌بینی شود که این کشفیات مورد نیاز، طی فرایندی صحیح در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تشدید رصد تحرکات شایعه‌پردازان در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: برخی افراد با شایعه‌پردازی و دروغ‌سازی، روحیه مردم را نشانه و هدف گرفتند این در حالی است که اطمینان می‌دهم نیروی انتظامی هرگز به فرصت‌طلبان اجازه موج‌سواری و جولان نمی‌دهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار