مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی است

سردار «ناصر باباخانی» گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی و پیش رفتن به هدف‌های والای انقلاب اسلامی است که بر همه ما لازم است در راستای تکریم آن‌ها و بازماندگان شهدا تلاش و کوشش کنیم.
کد خبر: ۳۸۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ - 12March 2020

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی استسرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهدا  اظهار داشت: در این روز باید از یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای محور مقاومت در راس آن‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز حافظان محور سلامت زنده نگه داشته و از تلاش و ایثارگری‌های آنان قدردانی و تقدیر کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: کشور عزیزمان از اول پیروزی انقلاب اسلامی با شکل‌های مختلف با توطئه دشمنان در راس آنان امریکای جنایتکار روبرو بوده که از خود گذشتگی و ایثار و شهادت و مقاومت تنها ابزاری بوده که توانسته امنیت امروز ما را در برابر این دشمنان تضمین کند.

باباخانی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی و پیش رفتن به هدف‌های والای انقلاب اسلامی است که بر همه ما لازم است در راستای تکریم ان‌ها و بازماندگان شهدا تلاش و کوشش کنیم.

وی بیان داشت: امروز همه ما باید امانت دار شهدای گرانقدز باشیم چون که اینان بودند در برابر دشمن متجاوزگر ایستادند و سنیه ستبر کردند و از جان عزیز خود گذشتند که مردم ایران اسلامی در آرامش و امنیت زندگی کنند و ما باید با دل و جان در سایه امنیتی که شهدا به وجود آورده اند به نظام و انقلاب صادقانه خدمت و قدردان آن‌ها باشیم و این را درک خواهیم کرد که هر روز متعلق به شهیدان است و راه آن‌ها ادامه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه عنوان کرد: امروز جامعه ایران اسلامی ما نیار به فرهنگ و راه شهدا برای نسل‌های آینده است و باید این راه و روش در جامعه تبیین شود.

باباخانی متذکر شد: شهدای دوران دفاع مقدس نماد اصلی ایثار و گذشت از جان هستند که آن از خود گذشتگی، امروز در بزرگداشت روز شهدا جلوه‌ای از ایثار و فداکاری و شهادت طلبی جامعه پزشکی و پرستاران در مسیر سلامت و خدمت به هموطنان عزیز در مبارزه با ویروس کرونا را مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار