سردار رضایی تأکید کرد؛

لزوم همکاری رسانه ملی با مرزبانی برای انعکاس مأموریت‌های مرزبانان

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر لزوم همکاری رسانه ملی با مرزبانی گفت: مرز‌های ایران اسلامی با داشتن ظرفیت‌های بالا، بستر مناسبی برای رسانه ملی است؛ چراکه می‌توان در کنار مأموریت‌های مرزبانان ناجا، مستند‌های فاخر نیز تولید کرد.
کد خبر: ۳۸۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ - 12March 2020

لزوم همکاری رسانه ملی با مرزبانی برای انعکاس ماموریت‌های مرزبانانبه گزارش گروه اجتماعی‌ دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با مدیر شبکه مستند سیما با تأکید بر تعامل رسانه‌ایِ مرزبانی نیروی انتظامی و شبکه مستند اظهار داشت: مرز جایگاه ملی دارد و همه شهروندان یک مرزبان هستند و در قبال مرز‌های ایران اسلامی وظیفه دارند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مرز و مرزبانی در کشور افزود: مرز‌های ایران اسلامی با داشتن جاذبه و ظرفیت‌های بالا، بستر مناسبی برای رسانه ملی است؛ چراکه می‌توان در کنار مأموریت‌های مرزبانان نیروی انتظامی، مستند‌های فاخر نیز تولید کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل بعثی‌ها از هزار و ۶۰۰ کیلومتر مرز‌های ایران دفاع کردند؛ این در حالی است که امروز مرزبانان نیروی انتظامی افتخار دارند از هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز پاسداری کنند و ادامه‌دهنده راه همان رزمندگان باشند.

وی با بیان اینکه مرزبانان برابر قانون از هرگونه تردد غیرمجاز در مرز‌ها جلوگیری می‌کنند، تاکید کرد: در این میان جا دارد قوانین و مقررات مرزی برای آگاه‌سازی مرزنشینان از طریق رسانه ملی تشریح شود، تا از وقوع این‌گونه جرایم جلوگیری به عمل آید.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به شرایط سخت خدمتی در مناطق مرزی و کمبود‌ها خاطرنشان کرد: در مرز‌های آبی و خشکی موضوعات بسیار تأثیرگذاری وجود دارد که عوامل تولید شبکه مستند می‌توانند با استفاده از این موضوعات و یا سوژه‌ها با همکاری مرزبانی نیروی انتظامی در مرزها، عملکرد مرزبانان را به تصویر بکشانند.

امنیت در مرز، امنیت جامعه را به دنبال دارد

«سید سلیم غفوری» مدیر شبکه مستند سیما نیز در این دیدار با بیان اینکه امنیت از مرز‌ها شروع می‌شود، گفت: هرچقدر امنیت در مرز‌ها بالا باشد در برقراری امنیت در شهر‌ها نیز موفق‌تر خواهیم بود. اگر بخواهیم جلوی هرگونه آسیب و جرایم اجتماعی را در جامعه بگیریم، باید رسانه نیز به عنوان گزاره امنیت پایدار در جامعه باشد و امنیت موجود را نشر دهد.

وی در ادامه تأکید کرد: یکی از مأموریت‌های مهم و جدی در رسانه ملی، موضوع امنیت است که بحمدالله امروز با حضور نیرو‌های نظامی، انتظامی و مرزبانی امنیت مطلوبی برکشور حاکم است.

غفوری با بیان اینکه شبکه مستند سیما در انعکاس عملکرد و فعالیت مرزبانان همراه است، تصریح کرد: تعامل بین رسانه ملی و دستگاه‌های امنیتی بسیار مطلوب بوده و همکاری‌های مستمری با مجموعه نیروی انتظامی وجود دارد.

مدیر شبکه مستند سیما در پایان با تأکید بر لزوم همکاری بیش از پیش شبکه مستند با مرزبانی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مرزبانان در شرایط سخت آب و هوایی از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران حراست و حفاظت می‌کنند و ما از انعکاس عملکرد این عزیزان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار