هشدار پلیس به شهروندان؛

مراقب سوءاستفاده مجرمان از بیماری کرونا باشید

جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به سوءاستفاده مجرمان از شیوع بیماری کرونا گفت: شهروندان می‌بایست مراقب سرقت‌های برخی مجرمان تحت پوشش مأموران بهداشت باشند.
کد خبر: ۳۸۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 12March 2020

مراقب سوءاستفاده مجرمان از بیماری کرونا باشیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «فرامرز به‌گذر» جانشین پلیس آگاهی ناجا با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی شهروندان باید مراقب سوءاستفاده مجرمان از شیوع بیماری کرونا باشند، اظهار داشت: لازم است که قبل از بازکردن درب منزل، افراد شناسایی شوند؛ بنابراین شهروندان می‌بایست قبل از ورود افراد ناشناس به داخل منزل با بهانه‌هایی همچون بررسی ابتلای ساکنان منزل به بیماری کرونا، انتقال یا جابه‌جایی اشیاء و لوازم منزل یا حتی ضد عفونی کردن محیط، جوانب احتیاط را رعایت کرده و قبل از هرگونه اقدامی، کارت شناسایی افراد را رؤیت کنند.

وی افزود: هم‌وطنان همچنین لازم است از هرگونه اجازه ورود و پاسخگویی به سوالات و تقاضای افراد با عنوان مأموران بهداشت و همچنین بازدید از منازل و پارکینگ‌ها اجتناب و اخبار حوزه سلامت را از رسانه ملی دنبال کنند.

جانشین پلیس آگاهی ناجا در پایان توصیه کرد: مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک می‌توانند مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا مراکز بهداشت در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار