پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز شهدا؛

تداوم راه شهدا در گرو پیروی از ولایت فقیه است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا گفت: همه ما امروز وظیفه داریم ادامه‌دهنده راه پرافتخار شهدا باشیم و در گام دوم انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه و رهبر حکیم انقلاب با اقتدار بیشتر به پیش برویم تا موجبات خشنودی ارواح طیبه شهدا را فراهم آوریم.
کد خبر: ۳۸۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ - 12March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» (هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.)

درود می‌فرستیم به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن و آنانکه که در سنگر خدمت، حافظان امنیت و اقتدار نظام سرافراز جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

شهدا مرزبانان همواره بیدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما امروز امانتدار خون شهیدان هستیم و معتقدیم که سرافرازی، عزت و امنیت امروز کشور مرهون رشادت‌ها و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از خاک و ناموس کشور، به عالی‌ترین مقام نزد خدای خود دست یافتند و به برکت خون شهدا امروز، ایران اسلامی در همه عرصه‌ها بر قله رفیع افتخار ایستاده است.

به فرموده حضرت امام خمینی (ره) «شهدا شمع محفل بشریت‌اند» و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده‌اند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» و ما امروز وظیفه داریم که حافظان خون شهدا باشیم و آثار شهدا را برای همیشه زنده نگه داریم، لذا باید با پاس‌داشت آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه‌دهنده راه پرافتخار آنان باشیم و در گام دوم انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه و رهبر حکیم انقلاب با اقتدار بیشتر به پیش رویم تا موجبات خشنودی ارواح طیبه شهدا را فراهم آوریم.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی‌داشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی، بهروزی و سلامتی را آرزومند است. امید که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده‌های معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار