بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا؛

تکریم از خانواده‌های شهدا تکلیف همگانی است

بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 12March 2020

تکریم از خانواده‌های شهدا تکلیف همگانی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ۲۲ اسفند تداعی کننده یاد و نام رادمردانی است که با عشق به میهن اسلامی و اعتقاد به مکتب دینی، جان در طبق اخلاص گذاشتند و در راه دفاع از نظام و انقلاب از فرش به عرش رسیدند و به مقام والای شهادت نائل شدند.

۲۲ اسفند روز عزم ملی و همگانی در جهت احیا و زنده نگه داشتن یاد شهدا و پراکندن عطر بوی شهادت در فضای جامعه و روز حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت و میثاق مجدد و عهد و پیمان با شهدا و آرمان‌های والای شهیدان عزیز این سرزمین است.

روز 22 اســفند روز بزرگداشت مقام شهید و شهادت است؛ شهیدی که با گذر از همه تعلقات دنیوی خود حجاب‌های ظلمانی و نورانی‌ را درنوردیده، با جانبازی و ایثار و بذل جان، مال، فرزند و همه چیز خود و گذر از تمامی مرزهای محدود حیات مادی به بشـریـت شرافت، آزادی، استقلال، انسانیت، عزت نفس و کرامت انسانی و الهی را هـدیه کرده است.

وصف عظمت مقام شهید در قالب الفاظ نمی‌گنجد و کلمات از توصیف آن عاجز است؛ بی‌شک تجلیل و تعظیم شهدا، عمل به وصایای آنها، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و اهتمام ویژه برای تحقق آرمان‌های شهیدان به عنوان یک تکلیف همگانی برای نیل به قله‌های عزت و تعالی تداوم خواهد داشت زیرا هرگونه غفلت و انحراف از این مسیر نورانی هزینه‌های سنگینی را به دنبال خواهد داشت.

ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن استان مازندران، ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار