فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد:

شهدا برای همیشه در قلب ملت ایران ماندگار شدند

سرهنگ «حسن حکمتیان» در پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا گفت: شهدا با تمسک به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و پیروی از امام خود در مقابل ابرقدرت‌های  دنیا قد علم کردند و برای همیشه در قلب تک تک ملت ایران و نسل‌های آینده ماندگار شدند.
کد خبر: ۳۸۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 12March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

شهدای عزیز ما همواره نماد غیرت، عزت و اقتدار این مرز و بومند. تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پهنای خود دارای هزاران درخت تنومند است که حاصل خون دلیرمردانِ رشید این مرز و بوم است.

شهدای عزیز ما سرلوحه‌ای ارزشمند هستند که همواره چراغ هدایت و روشنگری بوده‌اند. عزیزان حماسه‌سازی که با تمسک به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و پیروی از امام خود در مقابل ابرقدرت‌های  دنیا قد علم کردند و برای همیشه در قلب تک تک ملت ایران و نسل‌های آینده ماندگار شدند.

اینجانب، با افتخارِ تمام، این روز مقدس را گرامی داشته و از درگاه خداوند منان علو درجات را برای آن ستاره‌های درخشان آسمان ولایت و قهرمانان سرزمین‌مان ایران عزیز خواهانم. از صمیم قلب از خادمین خانواده‌های معظم شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها