فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

بسیجیان از هیچ تلاشی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دریغ نخواهند کرد

سرهنگ احسان کریم پور گفت: تا پایان شرایط کنونی، بسیجیان در کنار مردم خواهند بود و از هیچ تلاشی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دریغ نخواهند کرد.
کد خبر: ۳۸۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ - 12March 2020

بسیجیان از هیچ تلاشی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دریغ نخواهند کرد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «احسان کریم پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اظهار داشت: بسیجیان شهرستان اندیمشک با حضور در مناطق روستایی نسبت به ضدعفونی و گندزدایی این مناطق برای جلوگیری از شیوع کرونا اقدام کردند.

وی افزود: این افراد در قالب گروه‌های مختلف به روستاهای بخش الوار گرمسیری و مرکزی اعزام و بسیاری از منازل روستایی را ضدعفونی کردند.

کریم پور بیان کرد: همچنین با مشارکت سایر دستگاه‌های اداری شهرستان، بسیجیان نیز نسبت به گندزدایی و ضدعفونی مراکز پرجمعیت شهری اقدام کرده‌اند و این همکاری ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به توزیع چندین هزار بروشور آگاهی بخشی به مردم گفت: تعداد زیادی از بانوان بسیجی نیز اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی کرده که بین شهروندان و مراکز حساس توزیع می‌شوند.

وی افزود: تا پایان شرایط کنونی، بسیجیان در کنار مردم خواهند بود و از هیچ تلاشی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار