مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان به پویش «سنگر مهربانی» پیوست

سرهنگ پاسدار «رضا صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان و از پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد با اعلام استقبال از پویش سنگر مهربانی، خواهان همدلی بیشتر در مبارزه با بحران کرونا شد.
کد خبر: ۳۸۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 12March 2020

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان به پویش «سنگر مهربانی» پیوست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از پیوستن مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان به پویش «سنگر مهربانی» خبر داد و اظهار داشت: پس از انتشار خبر پویش مردمی «سنگر مهربانی» توسط روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان مبنی بر همراهی کردن با مردم جهت وحدت ملی برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و ترویج فرهنگ ناب ایثار که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، استقبال خوبی از این پویش ارزشی شد.

وی افزود: سرهنگ پاسدار «رضا صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان و از پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد با اعلام استقبال از این پویش ارزشی و گرفتن عکس با پوستر این پویش، خواهان همدلی بیشتر در مبارزه با بحران کرونا شد.

سرهنگ صریحی در ادامه اظهار داشت: ما در دوران دفاع مقدس آموختیم که مردم روزهای سخت و بحرانی باشیم و ذات پاک یک ایرانی مسلمان اصیل و آزاده غیر از این نیست که نسبت به همنوع و هموطن خود بی تفاوت باشد.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان در پایان گفت: با افتخار به این پویش مردمی و ارزشی پیوستم و هدف نیک شما را نیز انتشار خواهم داد تا بلکه همه با رعایت حال هم و وحدت کلمه بتوانیم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار