مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی مرهون خون‌ پاک شهدا است

حجت الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» گفت: حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است.
کد خبر: ۳۸۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ - 12March 2020

حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی مرهون خون‌ پاک شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشت.

در ابتدای این پیام آمده است: طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول ایثار و مجاهدت هزاران شهید از صدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تاکنون است و باروری امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی، مرهون خون پاک و رشادت بزرگ مردانی است که با اقتدا به بزرگ پاسدار دین و آزادگی، حضرت سیدالشهداء (ع)، در پرچمداری و صیانت از آرمان والای آن حضرت قامت برافراشته و با جانفشانی در عرصه‌های مختلف و مقاطع تاریخی و حساس انقلاب اسلامی، پیام آوران ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی شدند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد. قطعاً به فرموده امام راحل خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت اند، خانواده‌هایی که با وجود تمام سختی‌ها، مشکلات و با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند.

شهدای والامقام با نثار خون خویش نشان دادند که آموزه‌های دین مبین اسلام و فرهنگ والای ایثار و شهادت در جان و وجود فرزندان این ملت ریشه دارد و آنان در هر مرحله از تاریخ به‌واسطه اعتقاد و آرمان والای خود، برای پاسداری از ارزش‌ها دینی و انقلابی رشادت و ایثارگری می‌نمایند.

بدینوسیله برخود وظیفه می‌دانم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، با آرمان‌های والای شهیدان گرانقدر در راستای حفظ استقلال و عزت کشور و نظام اسلامی تجدید پیمان کرده و سرافرازی و توفیق بیش از پیش در تأسی از این الگو های بی‌بدیل را هم برای خود و همه مدیران در خدمتگذاری به هموطنان عزیز از پیشگاه پروردگار متعال آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها