وصیت‌نامه شهید اسماعیل اسماعیل‌زاده؛

خود را برای جنگیدن در رکاب آقا امام زمان (عج) آماده کنید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «اسماعیل اسماعیل‌زاده» آمده است: خود را برای جنگیدن در رکاب آقا امام زمان (عج) آماده کنید و از کشته شدن نترسید، زیرا کشته‌های شما شهیدند و باید افتخار بکنید و در راه خدا برای کسب مقام قرب ربوبی، کشته می‌شوند.
کد خبر: ۳۸۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹ - 29March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار شهید «اسماعیل اسماعیل‌زاده» فرزند حسین در دهم فروردین 1345 در آمل چشم به جهان گشود و نهم اردیبهشت 1365 در عملیات والفجر هشت به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید آمده است:

خدایا! این افتخار را به ما بده که سرباز امام زمان (عج) باشیم. خدایا! هر چند می‌دانم لیاقت نداریم ولی از تو می‌خواهیم از گناهان ما درگذری.

خود را برای جنگیدن در رکاب آقا امام زمان (عج) آماده کنید

خود را برای جنگیدن در رکاب آقا امام زمان (عج) آماده کنید و از کشته شدن نترسید، زیرا کشته‌های شما شهیدند و باید افتخار بکنید و در راه خدا برای کسب مقام قرب ربوبی، کشته می‌شوند افتخار کنید؛ به این موقعیت و به خود ببالید که سرباز امام زمانید.

ای مردم! اگر می‌خواهید امام زمان (عج) را ببینید، اگر می‌خواهید به علم الیقین برسید، بیایید توی جبهه، توی کربلای ایران، ببینید چه خبر است. هر کس بیاید توی جبهه‌ها، می‌فهمد حقیقت را و اگر از نزدیک جبهه را نبیند، نمی‌تواند بفهمد.

خدایا! از تو می‌خواهیم ما را در بستر نمیرانی. خدایا! اگر ده‌ها بار ما را بکشی و زنده کنی و بدن‌مان را به خاطر تو صدها بار قطعه قطعه کنند و هزاران ساعت، ما را شکنجه بدهند، برای‌مان گواراتر است تا اینکه در بستر بمیریم.

خود را برای جنگیدن در رکاب آقا امام زمان (عج) آماده کنید

پدرم! امیدوارم تو هم مانند امام حسین (ع) باشی و همانطور که نام امام حسین (ع) را بر روی خودت گذاشتی صبر حسین گونه و عملی حسین گونه داشته باشی. تو باید علی اصغرهایت و ابوالفضل‌هایت را روانه جبهه‌ها کنی و حتی اگر لازم باشد خودت هم به جبهه‌ها بروی و از اسلام دفاع کنی. الآن موقع دفاع است، فقط به فکر آخرت باش.

مادرم! تو نباید در مقابل شهادت فرزندت از دیگران انتظار چیزی را داشته باشی. از مردم نباید انتظار داشته باشی. باید اجر خود را از خدا بخواهی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها