سردار کارگر در نامه‌ای اعلام کرد؛

آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‎ مقدس جهت ایفای نقش در قرارگاه بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نامه‌ای به سرلشکر باقری آمادگی این بنیاد در جهت ایفای نقش در قرارگاه بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۸۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ - 12March 2020

آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‎ مقدس جهت ایفای نقش در قرارگاه بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلحبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‎پرس، در پی صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی نامه‌ای به سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، آمادگی این بنیاد را جهت ایفای نقش در قرارگاه بهداشتی درمانی نیرو‌های مسلح اعلام کرد.

در متن این نامه آمده است:

ریاست محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح

برادر بزرگوار سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام و احترام به استحضار می‎رساند؛ ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور کشور، با تمام توان آمادگی لازم خود برای خدمتگزاری به ملت شریف ایران و ایفای نقش در «قرارگاه بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح» را برای پیشگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا اعلام می‎نمائیم.

ان‌شاءالله با توکل بر خداوند متعال و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و اجرای دستورات حضرتعالی در این وظیفه الهی و ملی نیز موفق خواهیم شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها