با صدور پیامی؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت «ام‌الشهدای خوزستان» را تسلیت گفت

سردار عباس یوسفی با ارسال پیامی درگذشت حاجیه خانم «هاجر اسدپور» مادر شهیدان والامقام «مجید، محمود و احمد خمبی شوشتری» و همچنین جانبازان «عبدالرضا و حمید خمبی شوشتری» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ - 13March 2020

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت «ام الشهدای خوزستان» را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان امروز با ارسال پیامی درگذشت حاجیه خانم «هاجر اسدپور» مادر شهیدان والامقام «مجید، محمود و احمد خمبی شوشتری» و همچنین جانبازان «عبدالرضا و حمید خمبی شوشتری» را تسلیت گفت.

در قسمتی از این پیام آمده است:

کجای دنیا را سراغ دارید که مادری داغ سه فرزند جوان شهید دیده باشد و با رغبت تمام دیگر فرزندانش را هم عازم جبهه ها کند تا آنها هم به درجه و افتخار جانبازی نائل آیند و لحظه ای از این همه مصیبت گلایه نکند. این مادران فاطمی و زینبی همان الگوهایی هستند که نامشان باید برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی به یادگار بماند.

به گزارش دفاع‌پرس؛ بانوی مومنه حاجیه خانم «هاجر اسدپور» متولد ۱۳۱۲ در سن ۸۶ سالگی در روز ۲۲ اسفند، مصادف با روز شهید به دلیل کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهیدان «مجید خمبی شوشتری» در سال ۱۳۶۲ در منطقه والفجر۴، «محمود خمبی شوشتری» در عملیات بدر در سال ۱۳۶۳ و «احمد خمبی شوشتری» در عملیات کربلای چهار در منطقه ابوالخصیب جاویدالاثر شدند. همچنین دیگر فرزندان این خانواده، حاج «عبدالرضا و حمید خمبی شوشتری» با ۳۵ و ۱۰ درصد جانبازی، نشان افتخار دیگر این خانواده شهید پرور خوزستانی در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها