با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار مازندران درگذشت سردار «شعبانی» را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی درگذشت سردار «ناصر شعبانی» از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۸۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ - 13March 2020

مدیرکل حفظ آثار مازندران درگذشت سردار «شعبانی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی درگذشت سردار «ناصر شعبانی» از فرماندهان باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

خبر غم‌انگیز و تأسف‌بار درگذشت سرتیپ پاسدار «ناصر شعبانی» از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

فقدان سردار شعبانی فرمانده شجاعی که در سال 1360 در مسئولیت فرماندهی سپاه ناحیه آمل در حماسه اسلامی ششم بهمن هدایت نبرد پیروزمندانه با چریک‌های منافق و کمونیست را برعهده داشت بسیار سخت و دردناک است.

بی‌شک مازندران عزیز و شهرستان آمل و مردم غیور و انقلابی اش خدمات خالصانه و شایسته این مرد جهاد و مبارزه را فراموش نخواهد کرد و رشادت‌ها و شجاعت‌های این سرباز ولایی نظام جمهوری اسلامی ایران برای همیشه در یاد و خاطر مردم دیار علوی جاودانه خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این فرمانده دلاور سال‌های دفاع مقدس و تسلیت به مردم عزیز و شریف مازندران و شهرستان آمل، از درگاه ایزد منان رحمت و مغفرت برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای همه بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار