سردار رحیمی خبر داد؛

کشف بیش از ۷۸ میلیون ماسک احتکارشده در تهران/ دستگیری ۱۵ محتکر اقلام بهداشتی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۸ میلیون ماسک احتکارشده در پایتخت و دستگیری ۱۵ محتکر اقلام بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ - 14March 2020

رحیمیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه برنامه ضدعفونی و گندزدایی برخی از کلانتر‌ی‌های پایتخت در جمع خبرنگاران با تأکید بر جدیت پلیس در مبارزه با محتکران اقلام بهداشتی اظهار داشت: ۷۸ میلیون ماسک احتکار شده در تهران کشف شده است؛ همچنین صد‌ها لیتر مواد ضدعفونی‌کننده کشف و به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۱ نفر در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در فضای مجازی با رصد‌های صورت گرفته تاکنون ۲۷ نفر از انتشاردهندگان اکاذیب دستگیر شده‌اند؛ همچنین ۱۵ نفر از محتکران که اقدام به فروش اقلام بهداشتی در فضای مجازی می‌کردند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی اضافه کرد: شش نفر از ادمین‌های کانال‌های فضای مجازی و همچنین شخصی که اقدام به تقلید صدای دکتر حریرچی کرده بود، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه روز به روز مبارزه با محتکران با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود، تأکید کرد: باور ما بر این است که با همکاری، همراهی و جدی گرفتن موضوع توسط همه مردم، می‌توانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد انبار‌های نگهداری اقلام بهداشتی و غذایی تهران مورد بازرسی قرار گرفته است، افزود: خوشبختانه ۹۸ درصد از این انبار‌ها کار خود را به درستی انجام دادند.

سردار رحیمی در خصوص راه‌اندازی قرارگاه زیستی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: این قرارگاه از همان روز‌های ابتدایی شیوع کرونا، در فرماندهی تهران بزرگ راه‌اندازی شد و تاکنون هفت هزار بسته بهداشتی، ۳۰ هزار ماسک و دو هزار و ۸۰۰ قرص کلر بین کلانتری‌های پایتخت توزیع شده است.

وی درباره شایعات مطرح شده مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌ها تصریح کرد: این موضوعات کذب بوده و مردم به آن‌ها توجه نکنند.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس درباره نظارت ناجا بر چرخه توزیع اقلام بهداشتی گفت: در این‌خصوص منتظر تصمیمات مسؤولان ذی‌ربط هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار