حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان:

«کرونا» جنگ بیولوژیک علیه جریان مقاومت است/ از فلسفه‌های این بیماری، توجّه به مدیریت عالم توسط ولیّ خداست

استاد حوزه و دانشگاه گفت: این بیماری فراگیر و ویروس مهلک جنگ بیولوژیک و حربه نظام سلطه علیه بشریت و جریان مقاومت استکبارستیز است.
کد خبر: ۳۸۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ - 14March 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس،  حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» استاد حوزه و دانشگاه در بیانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از مقدمات امر فرج است، اظهار داشت: باید از بالا به حوادث بزرگ جوامع بشری نگاه کرد؛ مثلاً اگر این بیماری فراگیر که جهان با آن درگیر شده است در راستای حوادث آخرالزمان و امر ظهور باشد ما چه تحلیلی برای آن می‌توانیم داشته باشیم.

«کرونا» جنگ بیولوژیک علیه جریان مقاومت است/ از فلسفه‌های این بیماری، توجّه به مدیریت عالم توسط ولیّ خداست

وی افزود: بر اساس روایات پیش از دوران ظهور امام زمان (عج)، جهان گرفتار خوف فراگیر، مشکلات اقتصادی فراوان و مرگ‌ و میر زیاد می‌شود، میان این اتفاقات، کسانی رهایند و آسیب نمی‌بینند که اهل صبر باشند و آنان جزو منتظران ظهور امام زمان(عج)اند.

این استاد حوزه عنوان کرد: از فلسفه‌های این بلاهای فراگیر، متوجه شدن بشر به ضرورت مدیریت ولیّ الهی است، انسان‌ها باید آمادگی و پذیرش حاکمیت ولیّ الهی را پیدا کنند.

حجت‌الاسلام پناهیان اضافه کرد: هرقدر انسان‌ها در تبلیغ و نشر معرفت دربارۀ ضرورت حاکمیت ولیّ الهی کوتاهی کنند، بلاهای فراگیر جای این کمبودها را پر می‌کند تا بشر متوجه شود که حاکمیت کنونی نمی‌تواند جهان را به امنیت و ثبات برساند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم جهان بدانند این بیماری فراگیر و ویروس مهلک، جنگ بیولوژیک و حربه نظام سلطه علیه بشریت و جریان مقاومت استکبارستیز است و بفهمند که این بیماری خودساخته بوده است تا استکبار جهانی به اهداف خود در اداره عالم برسد، دنیا متحول خواهد شد.

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به نقش و تأثیر تقوای انسان‌ها در چنین اتفاقاتی گفت: تقوا بلایای بزرگ را از انسان رفع می‌کند؛ بنابراین برای عبور از این بلا توجه به امام زمان (عج) و رعایت تقوا لازم است.

وی گفت: یکی از شاخصه‌های جامعه مهدوی مواسات است؛ در این ایام که همه مضطرّند شایسته است یکدیگر را ببخشیم، با هم مهربان باشیم و به هم رحم کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار