مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان بوشهر پیشنهاد داد؛

لزوم دعوت از مردم برای توسل خانگی از طریق راه‌اندازی حسینیه مجازی

حجت‌الاسلام «علی زاهدوست» گفت: بنا به توصیه متخصصان تجمعات مختلف از جمله مذهبی لغو شده اما می‌توان از طریق فضای مجازی، حسینیه مجازی را راه‌اندازی کنیم و مردم را به توسل خانگی دعوت کرد.
کد خبر: ۳۸۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 14March 2020

لزوم دعوت از مردم برای توسل خانگی از طریق راه اندازی حسینیه مجازی

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهدوست» در جلسه هماهنگی نیروهای مردمی برای مبارزه با بیماری کرونا با بیان اینکه باید قدردان زحمات مردم و مسئولان در این شرایط سخت باشیم اظهار داشت: خوشبختانه جبهه فرهنگی نیز به بلوغ فکری نیز رسیده و برای حضور موثر در بحران ها نیاز به بخشنامه ندارند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان بوشهر گفت: خوشبختانه در استان بوشهر وضعیت قرمز نیست اما ما باید برای هر شرایطی آماده باشیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اولویت ما پیشگیری خواهد بود افزود: در قرارگاه کمیته مردمی از تمام نهاد‌های فرهنگی برای مبارزه با کرونا تشکیل شده تا علاوه بر هماهنگی بتوان به حرکت‌های مردمی کمک کرد.

زاهدوست ضمن تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مواجه با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: نباید در این شرایط از معنویات غافل شویم.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان بوشهر گفت: بنا به توصیه متخصصان تجمعات مختلف از جمله مذهبی لغو شده اما می‌توان از طریق فضای مجازی، حسینیه مجازی را راه اندازی کنیم و مردم را به توسل خانگی دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار