سردار اشتری:

مدیریت ترافیک شهری و بین‌شهری در دستور کار پلیس قرار گرفت

فرمانده ناجا گفت: مدیریت ترافیک شهری و بین‌شهری به منظور حفظ و صیانت از سلامت مردم در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.
کد خبر: ۳۸۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ - 14March 2020

مدیریت ترافیک شهری و بین‌شهری در دستور کار پلیس قرار گرفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، در پی صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به ستاد کل نیرو‌های مسلح مبنی بر ضرورت مقابله نیروهای مسلح با کرونا، «قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع)» در نیروی انتظامی ایجاد شد.

سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در نخستین جلسه قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) نیروی انتظامی که جمعه شب با حضور نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، اظهار داشت: سلامت مردم و کارکنان نیروی انتظامی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و صیانت از آن به طور جد در دستور کار قرار دارد و نیروی انتظامی در هماهنگی و همکاری لازم با ستاد کل نیرو‌های مسلح و دولت در مقابله با کرونا عمل کرده و خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در قرارگاه بهداشت و درمان ستادکل نیرو‌های مسلح حضور فعال خواهد داشت و به وظایف خود عمل خواهد کرد.

سردار اشتری تصریح کرد: مقابله و برخورد با محتکران اقلام بهداشتی، مدیریت ترافیک شهری و بین‌شهری به‌منظور حفظ و صیانت از سلامت مردم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها