نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

قاتلان مسلمانان در هندوستان هیچ بویی از آزادگی نبرده‌اند

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار با بیان اینکه قاتلان مسلمانان در هند هیچ بویی از آزادگی نبرده‌اند، گفت: وعده خداوند این است که مسلمانان و صالحین پیروز نهایی جهان هستند.
کد خبر: ۳۸۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ - 14March 2020

قاتلان مسلمانان در هندوستان هیچ بویی از آزادگی نبرده‌اند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «عبدالرضا رستگار» نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان امروز در خصوص کشتار مردم مسلمان هندوستان اظهار داشت: کشتار مسلمانان توسط استکبار جهانی و دست نشانده‌های آنها اتفاق جدیدی نیست؛ اما این اسلام‌ستیزی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بازیابی هویت اسلامی بیش از گذشته صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه مسلمانان پس از انقلاب اسلامی جایگاه ویژه خود را در جهان باز یافتند، افزود: بر این اساس استکبار نقشه‌های قدیمی خود را در منطقه به اجرا درآورد و می‌بینیم که با باز شدن پای صهیونیست‌ها در کشور هند، کشتار مسلمانان این کشور به شدت افزایش پیدا کرد.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه تقسیم ارضی کشورها از نقشه‌های شوم انگلیس برای سیطره بر جهان است، گفت: استکبار هر زمان که صلاح ببیند اقدامات سودبخش خود را انجام می‌دهد از این رو می‌بینیم که هندوهای افراطی برای خشنودی استکبار جهانی در حال آزار و اذیت مسلمانان این کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان تصریح کرد: هند بیش از 200 میلیون مسلمان دارد که 35 هزار نفر از آنها پیرو مذهب تشیع هستند، اما می‌بینیم که حقوق مسلمانان در این کشور رعایت نمی‌شود و هر از چندگاهی اقدام به قتل‌عام مسلمانان این کشور می‌کنند.

وی با بیان اینکه قاتلان مسلمانان هیچ بویی از آزادگی نبرده‌اند، اضافه کرد: وعده خداوند این است که مسلمانان و صالحین پیروز نهایی جهان هستند، جمهوری اسلامی همانند گذشته هر کجا پای صهیونیست باشد حاضر بوده و از ملت‌های مستضعف دفاع می‌کند؛ کشوری که بیش از 200 میلیون مسلمان دارد نمی‌توان حقوق آنها را نادیده گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار