سردار مقیمی خبر داد؛

کشف ۳۰ میلیاردی تجهیزات بهداشتی اختکار شده

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۵۰۰ هزار دستکش به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات مشترک پلیس گمرک و مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 14March 2020
کشف ۳۰ میلیاردی تجهیزات بهداشتی اختکار شدهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از بررسی سیستمی اسناد گمرکی و مطابقت آن با اطلاعات سامانه‌ای انبارها در نقاط مختلف شهر تهران و مشاهده مغایرت‌هایی در ورود و خروج کالا، یک مرکز توزیع و انبار متخلف شناسایی و رسیدگی به آن در دستور کار مرکز عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و اشرافیت اطلاعاتی، کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی ناجا، در بازدید از یک انبار ۵۰۰ هزار دستکش لاتکس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف و انبار مذکور پلمب شد.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره بر اهمیت حفظ سلامت جسمی و روانی هموطنان تاکید کرد: کالاهای مکشوفه پس از انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع ذیربط قرار گرفت تا پس از انجام نیاز سنجی و اولویت بندی جامعه هدف در چرخه مصرف قرار گیرد.
 
این مقام انتظامی به هموطنان اطمینان داد: پلیس امنیت اقتصادی همچنان بر پیشگیری و مبارزه مستمر با محتکران در کشور با قوت ادامه می‌دهد.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار