درخواست تشکیلات خودگردان برای آزادی اسرای فلسطینی به دلیل شیوع کرونا

در پی افزایش شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی شد.
کد خبر: ۳۸۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ - 14March 2020

درخواست تشکیلات خودگردان برای آزادی اسرای فلسطینی به دلیل شیوع کرونابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر فلسطین از رژیم صهیونیستی خواست تا اسرای فلسطینی در بند زندان‌های این رژیم را آزاد کند.

اشتیه در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «آزادی اسرای بیماری، مبتلایان به بیماری‌های مزمن و کودکان به منظور حفظ سلامت آن‌ها ضروری است».

به نوشته روزنامه «رأی‌الیوم»، اشتیه افزود که در نامه‌ای به کمیته جهانی صلیب سرخ برای آزادی این اسرا درخواست و بر لزوم اجرای اقدامات لازم از سوی اداره زندان‌ها برای حفظ سلامت این اسرا تأکید خواهد کرد.

این مقام فلسطینی اشاره کرد که بنابر گزارش اداره امور اسرا و آزادگان فلسطینی بیش از شش هزار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تاکنون ابتلای ۱۵۴ نفر به ویروس کرونا را تأیید کرده است و در همین رابطه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم نیز از هند برای تأمین ماسک و مواد اولیه دارو تقاضای کمک کرده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار