پنس:

تمامی پرواز‌ها از انگلیس و ایرلند به آمریکا متوقف می‌شود

معاون رئیس جمهور آمریکا روز شنبه اعلام کرد که تمامی پرواز‌ها از انگلیس و ایرلند از روز سه‌شنبه به آمریکا متوقف خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ - 14March 2020

تمامی پرواز‌ها از انگلیس و ایرلند به آمریکا متوقف می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز شنبه اعلام کرد که ممنوعیت پرواز از کشور‌های اروپایی به آمریکا بسط خواهد یافت و از روز سه‌شنبه شامل انگلیس و ایرلند نیز خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، وی که در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: «شهروندان آمریکایی که در انگلیس و ایرلند هستند می‌توانند به خانه بازگردند. ساکنان قانونی این امکان را دارند و آن‌ها از طریق فرودگاه‌هایی خاص به آمریکا باز خواهند گشت.»

ممنوعیت مسافرت ۳۰ روزه از کشور‌های اروپایی به آمریکا از امروز اجرایی می‌شود، اما این ممنوعیت شامل انگلیس و ایرلند نمی‌شد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز نیز در کنفرانس خبری در کاخ سفید گفت که آمریکا خود را برای بدترین سناریو‌ها درباره شیوع ویروس کرونا آماده می‌کند.

بر اساس آخرین آمار، کرونا در ۴۹ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا شیوع یافته و تنها روز شنبه ابتلای ۹۳ نفر دیگر به ویروس کرونا در آمریکا مثبت اعلام شد تا شمار مبتلایان به این ویروس در آمریکا به دو هزار و ۳۴۰ نفر و تعداد قربانیان در آمریکا نیز به ۵۰ نفر برسد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها