مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

پیشکسوتان دفاع مقدس پا به پای جوانان انقلابی در همه بحران‌ها نقش آفرینی می‌کنند

سردار عباس یوسفی گفت: رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت خوزستانی به عنوان اهالی پایتخت ایثار، جهاد و شهادت بدون ابلاغ و فراخوان در همه عرصه‌ها حضور دارند و پا به پای جوانان انقلابی در همه بحران‌ها نقش آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ - 14March 2020

پیشکسوتان دفاع مقدس پا به پای جوانان انقلابی در همه بحران ها نقش آفرینی می کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، فراخوان پیشکسوتان نیروهای مسلح استان خوزستان با موضوع مقابله با ویروس کرونا امروز از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ابلاغ و منتشر شد.

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان شرایط بحرانی کرونا را یک تمرین ملی برای مبارزه با جنگ‌های ناجوانمردانه بیولوژیکی دانست و اظهار داشت: با توجه به ابلاغ رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و ابلاغ سازمان پیشکسوتان بنیاد حفظ آثار به استان‌ها اقدام به انتشار این فراخوان کردیم.

وی افزود: پیشکسوتان در همه عرصه‌ها و به خصوص در حوزه دفاع مقدس یک نعمت بزرگ و یک گنجینه پربها هستند که هر تدبیر و تجربه شان می تواند به رفع یک بحران بزرگ منجر شود.

سردار یوسفی با ضرورت انتشار این فراخوان تصریح کرد: رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت خوزستانی به عنوان اهالی پایتخت ایثار، جهاد و شهادت بدون ابلاغ و فراخوان در همه عرصه ها حضور دارند و پا به پای جوانان انقلابی در همه بحران ها نقش آفرینی می کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: سازمان پیشکسوتان اداره کل خوزستان با توجه به شناختی که از ظرفیت و پتانسیل عزیزان پیشکسوت در نیروهای مسلح دارد با اعلام این فراخوان از توانایی این عزیزان در سنگر مبارزه و مقابله با ویروس کرونا بهره خواهد برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها