معاون بهداد فاتب در گفت‌وگو با دفاع‎پرس عنوان کرد؛

‌کنترل مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها با دستگاه تب‌سنج

سرهنگ کوروش پدیدار گفت: برای مقابله با ویروس کرونا تمامی مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها با دستگاه تب‌سنج کنترل می‌شوند.
کد خبر: ۳۸۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۵ - 15March 2020

‌کنترل مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها با دستگاه تب سنجسرهنگ دکتر «کوروش پدیدار» معاون بهداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه نمی‌توان کلانتری‌ها و مراکز امنیتی‌ را مانند دانشگاه‌ها تعطیل کرد، اظهار داشت: مراکز امنیتی و خدماتی به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیلات باید جوابگوی مراجعه‌کنندگان باشند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا تمهیداتی اندیشیده شده است تا مسائل بهداشتی به بهترین نحو رعایت شود تا هم مراجعه‌کنندگان آلوده نشوند و هم پرسنل ما سالم بمانند.

سرهنگ پدیدار با بیان اینکه در حوزه مقابله با بیماری کرونا اولین مقوله، مسئله آموزش بوده که به‌طور مرتب به پرسنل داده می‌شود، گفت: مسئله دوم توزیع ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی‌کننده است.

معاون بهداد فاتب ادامه داد: مرحله سوم مقابله با کرونا کنترل مراجعان با تب‌سنج در ابتدای ورودی گیت‌های کلانتری و مراکز شلوغ و پر رفت و آمد است که خوشبختانه در تمامی کلانتری‌های و پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ در حال انجام است.

وی در خصوص اینکه اگر یک کلانتری مسائل بهداشتی و درمانی را رعایت نکند، مراجعه‌کنندگان می‌توانند از آن‌ شکایت کنند، عنوان کرد: مراجعه‌کنندگان در این‌صورت می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۷ که به‌طور شبانه‌روز در اختیار شهروندان است، تماس بگیرند.

معاون بهداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در آسایشگاه‌های سربازان سم‌پاشی انجام می‌شود، گفت: از سربازان ساکن شهر‌ها و استان‌های آلوده، خواسته‌ایم به مرخصی نروند تا بحران در آن استان‌ها فروکش کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها