با ابلاغ فرمانده کل ارتش؛

رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا توسط ارتش آغاز شد

رزمایش «لبیک یا خامنه‌ای» با هدف پیشگیری و پایش شیوع ویروس کرونا صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۳۸۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ - 15March 2020

رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا توسط ارتش آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، رزمایش «لبیک یا خامنه‌ای» صبح امروز با رمز «یا علی ابن ابی‌طالب (ع)» و با رویکرد پیشگیری و پایش شیوع ویروس کرونا آغاز شد.

فرمان آغاز این رزمایش توسط سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش به‌صورت ویدئوکنفرانس به امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش ابلاغ شد.

بنا بر این گزارش، امیر حیدری دستور سرلشکر موسوی را به‌صورت ویدئوکنفرانس به تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش ابلاغ کرد.

رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه پدافند زیستی ارتش به فرماندهی امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» و با محوریت نیروی زمینی ارتش به فرماندهی میدانی امیر «حیدری» انجام می‌شود.

به گزارش دفاع‌پرس، حضرت امام خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در روز ۲۲ اسفندماه با صدور فرمانی به سردار سرلشکر «باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تقدیر از خدمات نیرو‌های مسلح به مردم در زمینه مقابله با ویروس کرونا، بر لزوم سازماندهی این خدمات در قالب یک «قرارگاه بهداشتی و درمانی» برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری تأکید کردند و اظهار داشتند: این اقدام با توجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد را مطرح کرده است، می‌تواند جنبه‌ رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیافزاید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار