دست پر مهر پدرانه شهید «ابومهدی المهندس» بر سر فرزندان شهدای عراقی+ تصاویر

شهید ابومهدی المهندس نیز همچون یار و همرزمش حاج قاسم سلیمانی در هر فرصتی برای ابراز ارادت و محبت به فرزندان شهدا استفاده می‌کرد.
کد خبر: ۳۸۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳ - 23March 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، تا بودند، جای خالی پدران شهید بچه‌های شهدا را پر می‌کردند، بعد از رفتنشان گویی دوباره بچه‌های شهدا پدر خود را از دست دادند، آنها که عاشقانه و مهربانانه از هر فرصتی برای بودن در کنار فرزندان شهدا بهره می‌بردند حالا با رفتنشان داغی ناتمام را بر دل نه فقط فرزندان شهدا که همه فرزندان ملت ایران و عراق گذاشتند.

حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس هر دو فرماندهانی بودند که نه فقط در خط مقدم مبارزه با کفر و نفاق و تکفیر بلکه در میدان ایمان و اخلاق هم همچون خط‌شکنان صحنه جنگ حضور داشتند. روزهایی که آتش جنگ در کشورهای منطقه شعله‌ور بود در برابر دشمن حاضر شدند اما این حضور مانع ابراز علاقه و ادای احترام به بازماندگان شهدا به خصوص فرزندان شهدا که از بودن در کنار پدر محروم شدند، نبود.

بسیاری از خانواده‌های شهدا در لابه لای صحبت‌های خود از حاج قاسم سلیمانی به این نکته اشاره می‌کنند زمانی که شهید قاسم سلیمانی در بین خانواده شهدا حضور می‌یافت بسیار راحت و صمیمی با آنان صحبت می‌کرد و اگر کسی درخواست حضور ایشان در منزل را داشت درخواست آنان را اجابت می‌کرد.

فیلم‌ها و تصاویر زیادی از برخورد مهربانانه شهید حاج قاسم سلیمانی با فرزندان شهدا منتشر شده است. نمونه آن، فیلم معروفی است که در آن فرزند شهیدی هنگام نماز جماعت شاخه گلی را تقدیم حاج قاسم سلیمانی می‌کند، در عین حال از شهید ابومهندس و حضور او در بین فرزندان شهدا کمتر تصویری منتشر و دیده شده است.

در ادامه تصاویری از برخورد پدرانه شهید ابومهدی المهندس با فرزندان شهدای حشدالشعبی را می‌بینید.

دست پر مهر پدرانه شهید ابومهدی المهندس بر سر فرزندان شهدای عراقی

دست پر مهر پدرانه شهید ابومهدی المهندس بر سر فرزندان شهدای عراقی

دست پر مهر پدرانه شهید ابومهدی المهندس بر سر فرزندان شهدای عراقی

دست پر مهر پدرانه شهید ابومهدی المهندس بر سر فرزندان شهدای عراقی

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها