بروجردی:

آمریکا در صورت اثبات دخالت در ایجاد ویروس کرونا باید به جامعه بشری پاسخگو باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا دست به این جنایت هولناک، یعنی ایجاد بیماری کرونا زده، باید در مقابل دنیا به جامعه بشری پاسخگو باشد.
کد خبر: ۳۸۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ - 15March 2020

آمریکا در صورت اثبات دخالت در ایجاد ویروس کرونا باید به جامعه بشری پاسخگو باشدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات سخنگوی وزارت‌ خارجه چین مبنی بر احتمال دخالت عمدی آمریکا در به وجود آمدن ویروس کرونا، اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاستمداران چینی با دقت و محاسبه اظهار نظر می‌کنند، طرح این اتهام علیه آمریکا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر اتهام دخالت آمریکا برای پیدایش بیماری کرونا در چین صحت داشته باشد، بعد از جنگ جهانی و جنایت آمریکا در هیروشیما و ناکازاکی این بزرگترین جنایتی است که آمریکا در حق جامعه بشری مرتکب شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیماری خطرناک کرونا تبدیل به یک پاندمی جهانشمول شده، بررسی و پیگیری در خصوص دخالت آمریکا در ایجاد این بیماری از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

بروجردی ادامه داد: در حکم مقام معظم رهبری برای فرماندهی کل نیروهای مسلح سردار باقری اشاره ظریفی به احتمال «حمله بیولوژیکی» شده که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا دست به این جنایت هولناک، یعنی ایجاد بیماری کرونا زده، باید در مقابل دنیا به جامعه بشری پاسخگو باشد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار