مسئول سازمان بسیج سازندگی بوشهر خبر داد؛

راه‌اندازی بیش از 37 کارگاه تولید ماسک در استان بوشهر

سرهنگ «ذوالفقار عباسی‌فر» گفت: بیش از 37 کارگاه ساخت ماسک در مراکز فرهنگی، حسینیه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مراکز بهداشتی استان بوشهر به صورت آتش به اختیار راه‌اندازی و در حال خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر: ۳۸۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ - 15March 2020

راه اندازی بیش از 37 کارگاه تولید ماسک در استان بوشهر

سرهنگ «ذوالفقار عباسی‌فر» مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اظهار داشت: در دوران قبل و بعد از انقلاب در هر موقعیت بحرانی و وضعیت اضطراری همچون سیل، زلزله و بیماری‌های واگیر‌دار که نظام جمهوری اسلامی ایران در آن قرار گرفته است جوانان دغدغه‌مند احساس مسئولیت نسبت به نظام و انقلاب داشته اند.

وی با بیان  اینکه جوانان به آرمان‌های شهدا تعهد دارند گفت: امروز در بحث ویروس کرونا که تهدیدی برای جهان تلقی می‌شود جهادگران حضور فعال دارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به اینکه گروه های جهادی با محوریت های مراکز فرهنگی سازماندهی شده اند افزود: غالب گروه های جهادی جوانان تحصیلکرده، فرهنگیان، جامعه پزشکی نقش اساسی در اطلاع‌رسانی و آگاه سازی در قالب رسانه  دارند.

عباسی‌فر با بیان اینکه ماموریت کنونی جهادگران مقابله با شیوع این ویروس است خاطرنشان کرد: بیش از 37 کارگاه ساخت ماسک در مراکز فرهنگی، حسینیه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مراکز بهداشتی به صورت آتش به اختیار راه‌اندازی و در حال خدمت رسانی هستند.

وی با تأکید بر اینکه کار ارزشمند جهادگران با نظارت مراکز بهداشتی صورت می گیرد ابراز داشت: روزانه در این کارگاه ها بین هزار تا 2 هزار ماسک تولید و توسط مراکز بهداشتی استرلیزه می شود.

این مسئول با بیان اینکه گروه‌های جهادی در شهرها و روستاهای استان جهت رفع آلودگی و ضدعفونی کردن مراکز عمومی، مراکز بهداشتی و درمانی اقدامات لازم را اخجام می دهند تصریح کرد: نیروهای جهادی پای کار و آماده در هر موقعیتی که نظام نیازمند خدمت‌رسانی باشد حضور بعمل خواهند آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها