ما قوی هستیم/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین خبر داد؛

اختصاص بخشی از هزینه‌های راهیان نور برای مقابله با ویروس کرونا

امیر «بهنام پیری» گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و عدم برگزاری اردوهای راهیان‌ نور، بخشی از هزینه‌های آن را برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص دادیم.
کد خبر: ۳۸۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ - 16March 2020

امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس  در قزوین اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری اردوهای راهیان‌ نور بخشی از هزینه‌های آن را برای مقابله با این ویروس اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه شاهدیم همه نهادها و سازمان‌ها و اقشار و گروه‌های مردمی همچون دوران دفاع مقدس در کنار هم برای مقابله با ویروس منحوس کرونا ایستاده‌اند و یک تلاش ملی و همه جانبه صورت گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا جلوی شیوع کرونا را کشور و سطح استان بگیریم و این مهم میسر نمی‌شود مگر با همکاری مردم عزیز که در خانه بمانند و سفر نروند تا بتوانیم به لطف خداوند کرونا را شکست دهیم.

پیری متذکر شد: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به منظور جلوگیری از شیوع کرونا توزیع 8 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و صدها ماسک و دستکش را بین گروها و تشکل‌های آغاز کرده تا میان مردم در مناطق محروم پخش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار