کنگره بزرگداشت شهدای بشرویه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

کنگره بزرگداشت ۱۵۲ شهید والا مقام شهرستان بشرویه خراسان جنوبی سال آینده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲ - 18January 2015

کنگره بزرگداشت شهدای بشرویه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، علی باقری فرماندار بشرویه در نشست برنامه ریزی برگزاری کنگره شهدای این شهرستان با اعلام این مطلب گفت: باید تلاش شود این کنگره به عنوان یکی از برترین کنگرههای استانی و بلکه کشوری و بین المللی بدرخشد.

وی در ادامه افزود: تلاش در راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمترین وظیفه مسئولان بوده و وظیفه شرعی و قانونی همه، بویژه مسئولان ادارات است تا با بسیج شدن عمومی در جهت خدمت به شهدا و همچنین برگزاری کنگره بزرگ شهدای بشرویه تلاش کنند.

باقری با بیان اینکه شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، تصریح کرد: امروز نیز مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید قدردان نعمت بزرگ ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و از دستاوردهای ارزنده شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

فرماندار بشرویه اظهار داشت: برقرای امینت، آرامش و وحدتی که در کشور حاکم است به برکت خون مقدس شهدا، مدیریت هوشمندانه امام راحل و امروز نیز مقام معظم رهبری و همچنین فداکاریهای نیرویهای انتظامی و بسیجیان غیور و همیشه در صحنه است.

رمضانعلی فرحبش ثانی فرمانده بسیج سپاه بشرویه  نیز در این نشست از برگزاری سه یادواره شهدای بخش ارسک، روستای نیگنان و دانشجو در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: برگزاری این یادوارهها به منظور زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به نسل جوان وهمچنین نهادینه شدن فرهنگ صبر و استقامت خانوادههای معزز شهدا در جامعه است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای بشرویه، بیان کرد: به منظور برگزاری هرچه بهتر این مراسم، 14 کمیته با زیر مجموعه 15 نفر مشخص شده است و امید است تا کمیتهها در مدت تعیین شده وظائف محوله خود را به خوبی انجام دهند.

فرحبخش ثانی طراحی و چاپ پوستر و زیباسازی محل برگزاری همایشها، شناسایی خیرین و برگزاری نمایشگاه در آستانه کنگره شهدا را از وظایف مسئولان کمیتههای این کنگره دانست و افزود: دیدار از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات، طراحی و ساخت چند المان شهدا و نصب در سطح شهرستان، ساخت تندیس دفاع مقدس و نصب در میدان اصلی شهر از دیگر وظایف مسئولان کمیتههای این کنگره است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار