دفتر سردار «کفاش» کارگاه تولید اقلام پیشگیری از کرونا شد

دفتر محل کار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی تبدیل شد.
کد خبر: ۳۸۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ - 15March 2020

دفتر مدیرکلی که کارگاه تولید اقلام پیشگیری از کرونا شد

سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس همه اقشار مختلف جامعه جهت تأمین نیازهای رزمندگان بسیج شدند و افتخار آفریدند اظهار داشت: اکنون با شیوع کرونا و با هدف مبارزه با این ویروس جهادگران پای کار نظام آمدند و تا ریشه کن کردن این ویروس به خدمت رسانی خواهند پرداخت.

وی گفت: با نظر به فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ورود نیروهای مسلح برای مقابله با آسیب‌های ویروس منحوس کرونا و مقابله با تهدیدات دشمنان و با توجه به کمبود مکان در استان جهت تولید اقلام پیشگیری از ویروس کرونا بر خود لازم و ضروری دانستیم که بر اساس فضای مورد نیاز جهت خدمت رسانی دفتر محل کار خود را در راستای تولید اقلام پیشگیری از ویروس کرونا در اختیار جهادگران قرار دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز بیمارستان‌ها به ماسک و لباس بیمارستانی ستاد اجرایی فرمان امام، توسط نیروهای جهادی همکار بنیاد همزمان با 22 اسفند مصادف با روز بزرگداشت شهدا در تولید این اقلام آغاز به کار کرد.

کفاش کار خالصانه جهادگران را ارزشمند خواند و افزود: پیشکسوتان جهاد و مقاومت و پرستاران و بهورزان پیشکسوت دفاع مقدس جهت خدمت‌رسانی و مبارزه با این ویروس اعلام امادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روزانه 500 بیش از ماسک مخصوص کادر درمانی در این مکان تولید می شود گفت: این تولیدات در قالب بسته‌های اقلام بهداشتی همراه با توزیع رزق های معنوی متشکل از احادیث و روایات با مفهموم خدمت‌رسانی به بیمارستان ها تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار