سرهنگ کریمی:

سلاح ایمان و اخلاص در همه دوران‌ها کارساز است

معاون بازرسی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: سلاح ایمان و اخلاص در همه دوران‌ها کارساز بوده و نیروهای نظامی با اتکا به این سلاح می‌توانند بر همه مشکلات و سختی‌ها پیروز شوند.
کد خبر: ۳۸۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷ - 15March 2020

سلاح ایمان و اخلاص در همه دوران‌ها کارساز است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «محرم کریمی» معاون بازرسی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در مراسم معرفی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اظهار داشت: سپاه از بطن مردم بوده و خدمت به مردم در اولویت نیروهای سپاه است و از این رو انتخاب فرماندهانی که دارای ویژگی‌هایی مانند تواضع و ساده‌زیستی باشند، در انتصابات در اولویت قرار دارند.

وی با بیان اینکه فرماندهان سپاه باید با الگو قرار دادن فرماندهان دفاع مقدس راه شهدا را ادامه داده و سیره آنها را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، افزود: در دوران دفاع مقدس فرماندهان به هنگام سختی‌ها و نبرد در خط مقدم بوده و در هنگام توزیع غذا سعی می‌کردند آخر از همه باشند.

معاون بازرسی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت شهید مهدی باکری ادامه داد: شهید مهدی باکری از جمله این فرماندهان است که در خاطره‌ای از ایشان آمده است وقتی برایش یک کمپوت میوه آوردند ابتدا پرسید آیا به همه گردان از این کمپوت‌ها داده‌اید؟ من بعد از آنکه بقیه خوردند خواهم خورد؛ این همان سیره شهدا است که باید سرمشق همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با سلاح ایمان و اخلاص موفق به ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن تا دندان مسلح عراق شدند، عنوان کرد: این سلاح در همه دوران‌ها کارساز بوده و نیروهای نظامی با اتکا به این سلاح می‌توانند بر همه مشکلات و سختی‌ها پیروز شوند.

سرهنگ کریمی با اشاره به فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به فرماندهان سپاه عنوان کرد: همگان باید برای عملیاتی کردن منویات حضرت امام خامنه‌ای تلاش کرده و به صورت جدی برای عملیاتی ساختن بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه تلاش کنند.

امروز مراسم معارفه سرهنگ باباپور به عنوان جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارومیه برگزار و از تلاش‌های سرهنگ حق‌ زاده قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار