فرماندار قم:

ارتش و سپاه ۳۰ پایگاه پایش سلامت در قم دایر می‌کنند

«مرتضی حیدری» از اعلام آمادگی ارتش و سپاه برای دایر شدن ۳۰ پایگاه سلامت در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ - 15March 2020

ارتش و سپاه ۳۰ پایگاه پایش سلامت در قم دایر می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «مرتضی حیدری» فرماندار قم عصر امروز در جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با کرونا در تالار معصومیه (س) فرمانداری اظهار داشت: در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، انگیزه و امید اهمیت زیادی دارد و نباید در هیچ شرایطی خسته، ناامید و بی‌تفاوت باشیم.

وی افزود: در جلسات مختلف، تصمیماتی گرفته می‌شود که باید به‌طور هماهنگ اجرایی و عملیاتی شود تا تناقضی در عملکرد‌ها پیرامون مقابله با کرونا به وجود نیاید.

حیدری بیان کرد: یک‌میلیون و ۳۷۰ هزار نفر جمعیت قم باید در یک برنامه‌ریزی مدون پایش سلامت شوند تا میزان آلودگی افراد به کرونا مشخص شود و برای افراد سالم نیز مصونیت ایجاد کنیم، البته پوشش دادن این جمعیت کار دشواری است.

وی افزود: یکی از مصوبات مهم، همکاری آموزش و پرورش در تأمین نیرو جهت حضور در پایگاه‌های پایش سلامتی است تا در ایام تعطیل بتوانیم از ظرفیت فرهنگیان و نیرو‌های آموزش و پرورش استفاده کنیم.

فرماندار قم عنوان کرد: ارتش و سپاه نیز برای ایجاد ۳۰ پایگاه پایش سلامت در سطح شهر اعلام آمادگی کرده‌اند که با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توان به احصای افراد آلوده به ویروس کرونا در سطح استان اهتمام ورزید؛ ضمن اینکه از تجهیزات جهاد کشاورزی در ضدعفونی و گندزدایی شهر می‌توان بهره گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار