لاریجانی تاکید کرد؛

ضرورت تداوم اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی بر ضرورت تداوم اقدامات پیشگیرانه و فراهم کردن بسترهای لازم برای خدمت‌رسانی بخش بهداشت و درمان به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۸۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ - 15March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با «علیرضا رزم‌حسینی» استاندار خراسان رضوی، در جریان آخرین اقدامات انجام گرفته در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در شهر مشهد و سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی قرار گرفت.

لاریجانی در این تماس، از اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی و کادر درمانی این استان به خاطر اتخاذ تصمیمات بهنگام و اثربخش در راستای پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مبتلایان قدردانی کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت تداوم اقدامات پیشگیرانه و فراهم کردن بسترهای لازم برای خدمت‌رسانی بخش بهداشت و درمان به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان خراسان رضوی تاکید کرد.

علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی هم در این تماس تلفنی، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ریزی ها در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح استان ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار