سردار رحیمی در گفت‌وگو با دفاع‎پرس:

کاهش ۵۰ درصدی مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها/ مردم به شایعات توجه نکنند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با رد اخبار مطرح شده درباره قرنطینه تهران و تعطیلی پمپ بنزین‌ها گفت: مردم نگران این‌گونه موضوعات نباشند و به شایعات هم توجه نکنند.
کد خبر: ۳۸۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۶ - 16March 2020

کاهش ۵۰ درصدی مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها/ مردم توجهی به شایعات و مطالب فضای مجازی نداشته باشندسردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‎وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص شایعات اخیر مبنی بر قرنطینه تهران و تعطیلی مراکز خرید و پمپ بنزین‌ها اظهار داشت: این موضوعات شایعه است و تمامی مطالبی که در این زمینه در فضای مجازی منتشر می‌شود، کذب است.

وی ادامه داد: مردم بدانند که مایحتاج در اختیار آن‌ها خواهد بود و فروشگاهی بسته نخواهد شد؛ لذا نگران این موضوعات نباشند و به شایعات هم توجه نکنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: تاکنون دستوری مبنی بر بسته شدن مکانی به ما ابلاغ نشده است و اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود، ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا آن را از طریق رسانه ملی اعلام خواهد کرد.

سردار رحیمی گفت: از مردم خواهش می‌کنم به شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، توجه نکنند و مطمئن باشند که در تصمیم‌گیری‌ها تمامی نیازمندی‌های جامعه مورد نظر قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس پایتخت همچنین درباره میزان مراجعات به کلانتری‌ها عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های صورت گرفته، کاهش ۵۰ درصدی مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها را شاهد هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار