پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین به طلبه جهادگر و خانواده سردار «شعبانی»

سردار غلامرضا سلیمانی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت همسر حجت‌الاسلام «محمد مداح» و سردار «ناصر شعبانی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 16March 2020
پیام تسلیت سردار سلیمانی به طلبه جهادگربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت همسر حجت‌الاسلام محمد مداح، طلبه جهادگر و سرباز ایثارگر خط مقدم جبهه سلامت را به وی و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ
 
طلبه جهادگر و بسیجی و سرباز ایثارگر خط مقدم جبهه سلامت
برادر عزیز حجت الاسلام والمسلمین محمد مداح
«سلام‌علیکم‌بما‌صبرتم»
 
تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی مزین به نام ایثارگران و جهادگرانی است که در راستای اعتلای آرمان‌های والای اسلام، همواره با روحیه جهادی و انگیزه الهی و حضور بی منت در میادین و عرصه‌های خدمت به محرومین هرگز آسودگی و آسایش را برنمی‌تابند.
 
خبر عروج مظلومانه و غریبانه همسر و فرزندان شما که بی ادعا، خالصانه و عاشقانه برای خدمت‌رسانی به بیماران بیمارستان فرقانی شهر مقدس قم حضور یافته بودید، موجب تأثر و تألم خاطر بنده گردید. واژگان زمینی توان تسکین آلام روحانی شما در این ماتم را ندارند؛ لکن امیدوارم مراتب تسلیت و تعزیت اینجانب را در مصیبت وارده پذیرا و در غم خویش شریک بدانید.
 
علو درجات معنوی و روحانی برای آن عزیزان سفرکرده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی را برای شما و بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت می‌نمایم.»
 
بنا بر این گزارش، سردار سلیمانی همچنین در پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و معاون عملیات سابق قرارگاه ثارالله تهران را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده محترم و معزز سردار سرتیپ دوم پاسدار برادر ناصر شعبانی
«سلام‌علیکم‌بما‌صبرتم»

خبر ناگوار و تأسف‌انگیز عروج همکار و همرزم عزیزمان سردار سرتیپ دوم پاسدار برادر ناصر شعبانی ناگهانی و تکان‌دهنده بود و این واقعه محزون و تألم‌بار دل همکاران، همرزمان و بازماندگان آن مرحوم را دستخوش غم و اندوه نمود.

اینجانب فقدان آن مجاهد فی سبیل الله و سرباز وفادار ولایت که از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بودند را حضور شما خانواده معزز، همرزمان و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

رحمت و غفران واسعه الهی برای آن عزیز به عرش پیوسته و صبر جمیل و اجر جزیل توأم با بقای عمر برای بازماندگان شریف از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار