اعلام فراخوان جشنواره «تشکل­‌های مردم نهاد فعال دفاع مقدس» در خراسان رضوی

جشنواره «تشکل­‌های مردم نهاد فعال دفاع مقدس» با هدف زنده ­نگهداشتن یاد و نام شهیدان و بهره‌­گیری هر چه بیشتر از گنجینه خاطرات دفاع مقدس در استان خراسان رضوی برگزار می­‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ - 16March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به منظور ارتقاء فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه و به خصوص جوانان جشنواره «تشکل­‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس» را برگزار می‌­کند.

برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، برگزاری اردوهای جهادی، برگزاری تئاتر و هنرهای نمایشی با موضوع دفاع مقدس، تألیف کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی در حوزه دفاع مقدس، تولید و انتشار و باز نشر اخبار دفاع مقدس و تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس و نشر آن در فضای مجازی و وب­سایت­‌ها و کانال­‌ها از جمله موضوعات این جشنواره است.

علاقه‌­مندان می­‌توانند آثار خود را تا 12 اردیبهشت سال 1399 به دبیرخانه این جشنواره واقع در انتهای خیابان شهید بهشتی، انتهای بلوار برادران شهید خلیلی، جنب فروشگاه شهر ما، اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی تحویل دهند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 38440501 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها